Regels en tips voor uw verhuis

De vijf basisregels zodat we in de beste omstandigheden voor uw spullen kunnen zorgen :

  1. Pak je spullen zorgvuldig in : 
    1. We nemen geen plastic zakken en open dozen aan omdat deze uw gerief kwestbaarder maken.
    2. Vermijd het plaatsen van te breekbare voorwerpen in uw verhuisdozen of verpak ze met voldoende bescherming. We behandelen uw spullen altijd met zorg, maar slecht verpakte voorwerpen zoals borden, kunstwerken of elektronica zijn kwetsbaar voor transport.
    3. Als uw apparatuur of elektronica aan ons toevertrouwd wordt, zorg er dan voor dat alle kabels losgekoppeld zijn of met tape aan het apparaat zijn bevestigd.
    4. Zorg ervoor dat bij het demonteren van een meubel de verschillende onderdelen worden gelabeld zodat het voor uw makkelijker is om de meubel later terug in elkaar te steken. Planken van dezelfde maat best samenbinden, gebruik geen spijkers of schroeven dit kan het risico op beschadiging van uw meubels of iemand verwonden vergroten . Zorg er ook voor dat je meubels volledig gedemonteerd zijn!
  2. Wees voorbereid!
    1. Zorg ervoor dat alles klaar staat als we aankomen! Onze bezorger moet direct aan het werk kunnen gaan en uw spullen laden die u eerder verpakt hebt.
    2. Er wordt verwacht dat onze bezorger alleen zal zijn om u te helpen. Als voor het voorwerp meer dan één persoon nodig is voor vervoer, voorzie dan extra hulp of vraag ons om een extra bestuurder mee te sturen.
    3. In de vervoerskosten voorzien we voor het inladen ter plaatse een half uur. Zorg ervoor dat alles klaar staat om ingeladen te worden om extra kosten te voorkomen.(op de begane grond of al op straat).
  3. Geef ons niets illegaals of gevaarlijks mee:
    1. We stockeren geen producten die gevaarlijk, giftig, brandbaar of mogelijk gassen of geuren kunnen ontwikkelen.
    2. Omdat we eerlijke werknemers zijn ;-), slaan we niets op dat illegaal is, zoals drugs of gestolen voorwerpen.
    3. Om elk ongeluk te voorkomen, slaan we geen vuurwapens, explosieven of vuurwerk op.
  4. Bewaar niets dat eetbaar (uitgezonderd dranken) of levend is.

    Zelfs als het idee om je kaas te bewaren verleidelijk kan zijn, vermijd dit! Uw goudvis zou nauwelijks overleven zonder de juiste zorg.

  5. Betaal je rekeningen.

    Om onnodige kosten te voorkomen, moet u uw rekeningen op tijd betalen, het maakt het leven voor iedereen gemakkelijker! ;).

Enkele tips voor een succesvolle verhuis:

  1. Sorteer uw spullen en zorg dat alles in orde is ! Zelfs als uw kiest voor de optie waarbij de verhuizers uw spullen voor je inpakken, zullen ze deze niet sorteren, ze zullen bijna alles wat ze vinden meenemen! Dus bereid je spullen zorgvuldig voor voor de verpakking en neem de tijd om uw spullen te sorteren, er wordt vaak gezegd dat de verhuis een gelegenheid is voor een geweldige voorjaarsschoonmaak. Hoe minder spullen uw hebt, des te vlotter zal de verhuis verlopen! Om uzelf te ontdoen van uw onnodige voorwerpen, stel uzelf de vraag "Heb ik het dit jaar gebruikt? ". Zo niet, gooi het weg of verkoop via een tweedehandszaak, uw zal er waarschijnlijk iemand gelukkig mee maken.
  2. Pak uw spullen in ! Als u hebt gekozen voor optie zonder verpakking, moet u voldoende tijd nemen om uw spullen van tevoren zorgvuldig in te pakken! Vermijd het plaatsen van te breekbare items in uw verhuisdozen of verpak ze met voldoende bescherming. Onze verhuizers behandelen uw spullen altijd met zorg, maar slecht verpakte objecten zoals borden, kunstwerken of elektronica zijn kwetsbaar voor transport.
  3. Wees georganiseerd : wil je dat de verhuis succesvol verloopt? Zorg dan dat alles klaarstaat wanneer de verhuizers toekomen!

Enkele tips voor een succesvolle verhuis :

  1. Twee maanden voor de verhuis:

     - Plan uw verhuis en zet een datum vast.
     - Begin met na te denken over de omstandigheden, wilt u alles zelf doen? Hebt u een lift nodig? Is het nodig om uw kinderen op de dag van uw verhuis te houden ?
     - Maak snel een inventaris van je bezittingen om een idee te krijgen van wat je moet verplaatsen. Aarzel niet om onze volume rekenmachine te gebruiken om een juister idee te hebben (link naar de rekenmachine).
     - Zodra al deze informatie in kaart is gebracht is, neemt met ons contact om uw gratis offerte te ontvangen.
     - Vergeet ook niet om uw lokale en culturele activiteiten stop te zetten, zodat u niet eindigt met een lidmaatschap in een sportschool op 50 km afstand van uw woonst !

  2. Een maand voor de verhuis :

     - Neem kennis van de werkwijze van uw water-, elektriciteit-, gas- en telefonieleverancier omtrent een verhuis. Het zou zonde zijn als u op de dag van uw verhuis zonder water of elektriciteit zou belanden !
     - Vraag indien nodig een parkeerplaats voor de lift en de vrachtwagen bij de gemeente aan. Enkele stoelen om een parkeerplaats vrij te houden zal niet volstaan als de politie zou voorbij rijden !
     - Om het verpakken aangenamer te maken, begin dan best met het inpakken van spullen die niet essentieel zijn in uw dagelijks leven, zoals boeken of winterkledij als de verhuis tijdens de zomer is ;).

  3. Twee weken voor de verhuis :

     - Begin met uw koelkast leeg te maken, het zou zonde zijn om die goede kaas weg te gooien !
     - Begin met het sorteren en verpakken van uw spullen. Bewaar uw verhuisdozen in de minst gebruikte kamer van uw huis, gebruik de grootste verhuisdozen voor de lichtste dingen en de kleinste dozen voor de zwaarste. Dit de verhuis van uw dozen vergemakkelijke. Zodra een doos vol is, label deze zodat uw weet wat er in zit. Nog een tip, denk eraan om alles wat u van uw vrienden geleend hebt terug te geven, het zal het volume verminderen.

  4. Drie dagen voor de verhuis :

     - Maak uw vriezer leeg en ontdooi deze. Het is tijd om uw creativiteit los te laten om nieuwe 'speciale recepten’ te verzinnen !
     - Maak uw dozen klaar en pak je laatste spullen in. Neem de tijd om uw kwetsbare bezittingen goed in te pakken. U hebt geen tijd om het dezelfde dag nog te doen en het zal elk ongeluk helpen voorkomen !
     - Houd belangrijke items zoals paspoorten, ID-kaarten en wat contant geld apart. Denk er ook aan om een "overlevingspakket" opzij te houden waarin uw vervangkledij, toiletpapier, een zaklamp en kleine snacks insteekt ;)
     - Haal de meubels die gedemonteerd kunnen worden uit elkaar als uw voor de “Budgy” optie hebt gekozen.

  5. De dag van de verhuis:

     - Zorg ervoor dat uw smartphone opgeladen is en dat uw de sleutels van uw nieuwe huis hebt.
     - Zet op muziek, het is veel leuker!

Rust goed uit en ontspan u ! Een verhuis, zelfs al zijn we er om u te begeleiden, is en bnlijft een intens moment dat energie vereist. Zorg ervoor dat je de dag ervoor goed slaapt en laat je gidsen door onze partners

Maak foto's ! Het laat niet onverschillig om een plek te verlaten waar we veel herinneringen aan overhouden. Dus aarzel niet om de plaatsen die je lief zijn op te vereeuwigen.

Sint Gudulusplein 5
1000 Brussel

Horaires Nestore Ma-Za I 9u - 18u

Téléphone Nestore  +32 2 897 01 00

Volg ons op :